آیا کولر گازی شما حالت گرمایشی دارد؟

آیا کولر گازی شما حالت گرمایشی دارد؟

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 634 | نویسنده : |

نیاز به سرمایش و گرمایش در فصول مختلف سال یکی از نیازهای ضروری ماست و یکی از رایج ترین، بهینه ترین و کارآمدترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی کولر گازی می باشد. توسعه کولرهای گازی در سال های اخیر و اضافه شدن قابلیت های کاربردی به این دستگاه ها باعث محبوبیت بیشتر آنها شده است. یکی از ویژگی های قابل توجهی که امروزه در برخی از کولرگازی ها وجود دارد، سیستم گرمایش کولر گازی است.

در این آموزش از Karabama قصد داریم در مورد نحوه تنظیم حالت گرمایش کولر گازی و تنظیم گرمایش اسپلیت صحبت کنیم. همچنین نحوه عملکرد سیستم گرمایش کولر گازی و علت گرم نشدن اسپلیت را توضیح خواهیم داد و در نهایت با مصرف برق کولر گازی در حالت گرمایش زمستانی کار را به پایان می رسانیم. از آنجایی که روش استفاده از سیستم گرمایش کولر گازی تفاوت چندانی با برندهای مختلف ندارد، می توانید از این آموزش برای استفاده و تنظیم گرمایش کولر گازی جنرال، ال جی، سامسونگ، جنرال، گری، مدیا، تراست و ... استفاده کنید. ، یا در اگر سیستم گرمایش مشکل دارد، به دنبال دلیل گرم نشدن کولر گازی خود باشید.

در این مقاله همچنین به شما خواهیم گفت که چگونه کولر گازی را روی حرارت تنظیم کنید و دستگاه را در چه دمایی تنظیم کنید، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ما در کاراباما سال هاست که به مشتریان تمامی برندهای معتبر لوازم خانگی ایرانی و خارجی خدمات ارائه می دهیم، بنابراین اگر برند کولر گازی شما سامسونگ، ال جی و جنرال نیست، می توانید از طریق فرم زیر درخواست تعمیر خود را نیز ارسال کنید. تا کارشناسان ما در اسرع وقت این کار را انجام دهند. ممکن است برای هماهنگی با شما تماس بگیرند.

متخصصان با تجربه متخصصان مجرب خدمات گارانتی خدمات گارانتی سرعت در ارائه خدمات سریع در ارائه خدمات هزینه های منصفانه هزینه های منصفانه
تعمیرکار لوازم خانگی
آیا کولر گازی شما حالت گرمایشی دارد؟
قبل از راه اندازی اسپلیت گرمایش یا کولر گازی، ابتدا باید مطمئن شوید که کولر گازی در حالت گرمایش است!

امروزه بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی کولر گازی مدل های دو فصل تولید می کنند. این بدان معناست که دستگاه در فصول گرم و سرد قابل استفاده است و برای هر دو حالت سرمایش و گرمایش طراحی شده است. اما هر کولر گازی را نمی توان دو فصل دانست و باید به یکی از روش های زیر دو فصل بودن یا نبودن آن را مشخص کرد:

به دفترچه راهنمای کولر گازی مراجعه کنید
با نمایندگی یا مرکز فروش تماس بگیرید و با اعلام مدل دستگاه از آنها سوال کنید
مدل دستگاه را در وب سایت رسمی سازنده جستجو کنید
استفاده قبلی از حالت گرمایش کولر گازی
برچسب فنی کولر گازی را بررسی کنید
اگر قبلاً از حالت تهویه مطبوع و گرمایش گرم استفاده کرده اید یا صاحب خانه به شما پاسخ منفی داده است، اما اگر به تازگی دستگاه را خریداری کرده اید یا به خانه جدیدی نقل مکان کرده اید، دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید. همراهی و یا استعلام از نمایندگان فروش در مرکز فروش و یا بررسی برچسب فنی دستگاه راه هایی است که می تواند شما را از وجود سیستم گرمایشی کولر اطمینان دهد.

بر روی تمامی پنل های داخلی و خارجی کولرهای گازی برچسبی درج شده است که به عنوان برچسب فنی یا پلاک دستگاه شناخته می شود. در این برچسب تمامی مشخصات کولر گازی درج شده است و مطالعه آن می تواند پاسخگوی سوال شما باشد.


عکس بالا نمونه ای از برچسب فنی کولر گازی است. همانطور که می بینید، کادر 1 به مشخصات COOLING و کادر 2 به مشخصات HEATING اشاره دارد.

راه اندازی سیستم گرمایش کولر گازی در زمستان
زمانی که از حالت گرمایش کولر گازی خود مطمئن شدید، نوبت به راه اندازی سیستم گرمایش کولر گازی می رسد که کار بسیار ساده ای است. برای استفاده از گرمایش کولر گازی خود، کافیست دستگاه را با ریموت کنترل کولر بر روی حالت گرمایش قرار دهید. البته شستشوی پنل داخلی کولر، شستشوی پنل بیرونی و تمیزکردن فیلتر کولر قبل از شروع به کار نیز می تواند تاثیر مثبتی در کارایی دستگاه داشته باشد.

قبل از استفاده از حالت گرمایش کولرگازی، اکیداً توصیه می کنیم که کولر گازی خود را در همان ابتدای فصل سرما سرویس کنید. سرویس کولر گازی یکی از کارهایی است که باید به صورت منظم و سالانه انجام شود. علاوه بر افزایش عمر مفید و رفع عیوب کوچک کولر گازی باعث افزایش کارایی و کارایی کولر می شود. متخصصین تعمیر و سرویس کولر گازی در مجموعه کاراباما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان جهت ارائه سریع ترین، بهترین و با کیفیت ترین خدمات کولر گازی سامسونگ، ال جی، جنرال، جنرال، دوو، گری و.. می باشند.

نحوه تنظیم گرمایش اسپلیت با کمک کنترل از راه دور
برای استفاده از سیستم گرمایش کولر گازی ابتدا باید تنظیمات دستگاه را از سرد به گرم تغییر دهید. با فشردن دکمه MODE یا MENU قادر خواهید بود حالت های مختلف کولر گازی را مشاهده و انتخاب کنید. این حالت ها عموما شامل FAN، COOL، HEAT، AUTO و DRY هستند که sym هستند.

 

منبع:

https://serviskaran.ir/%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%a8%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85-%da%a9%d9%87-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%9f/




می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 4 خرداد 1401 -21:24 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: